Кошмар! Учителка почина след имунизация с „АстраЗенека“

България отблизо

54-годишна учителка в ОУ „Аверкий Попстоянов“ в гр. Рила, е починала след ваксинация с „АстраЗенека“, предаде БГНЕС.

„Познавам се добре с Тинка, израснали сме заедно, но за съжаление почина, не знам какво се случва“, каза кметът на с. Стоб Георги Ставрев.

Според него починалата се е ваксинирала с „АстраЗенека“, но не бил сигурен кога.

„Сестра ми бе ваксинирана на 26 февруари с „АстраЗенека“, след няколко дни почина, според смъртния акт от остра сърдечна недостатъчност и оток на белия дроб, тромбоза на кръвоносните съдове“, каза Здравка-сестра на починалата.

Според нея сестра й нямала ковид, била здрава, само с високо кръвно, заради което приемала лекарства. Ваксинирала се е за да се предпази, защото преподавала на деца.

Починала е на 10 март буквално часове след приемането й за лечение в МБАЛ-Благоевград

Tagged

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.